Майбутнє людської цивілізації залежить від реалізації обдарованих людей.. Тому одним з основних завдань системи освітив Україні є формування творчо активної, всебічно розвиненої особистості.
Багато нормативних документів уряду спрямовані на забезпечення формування інтелектуального потенціалу нації шляхом створення оптимальних умов для виявлення обдарованої молоді і надання підтримки в розвитку творчого потенціалу, самореалізації та постійного духовного самовдосконалення. В. О.Сухомлинський говорив:"Творчість - це не сума знань, а особлива спрямованість інтелекту, особливий взаємозв'язок між інтелектуальним життям особистості і проявом її сил в активній діяльності". Тому ми часто звертаємося до педагогічних праць В.О.Сухомлинського. Досліджуючи проблему дитячої творчості, він довів, що самодіяльна, індивідуальна творчість для "себе", - як правило, найчастіше не має суспільної цінності, а новизна полягає в збагаченні особистості, самостійному підході до створення вже відомого, в індивідуальному відкритті. На основі теоретичного аналізу педагогічної системи В.Сухомлинського можна виділити сукупність якостей, що забезпечують творчу активність. Це спостережливість, допитливість, творчий інтерес, розвинене мислення, проблемне бачення, здатгість до дослідницької діяльності, аналіз і синтез, широта, глибина та чстійкість пізнавального інтересу, розвинута уява, фантазія, кмітливість, наполегливість. Розвитку творчих потенцій дитини сприяють педагогічні умови. Це такі як створення відповідної матеріальної бази для різноманітної творчої праці; уміння помітити неповторну творчу індивідуальність кожного учня; надання кожній дитині свободи для самовираження, саморозвитку; забезпечення учням реалізації своїх творчих можливостей у навчально-виховному процесі; створення інтелектуального фону введенням позапрограмового матеріалу; залучення дітей до різних видів творчої діяльності з урахуванням їхніх нахилів, здібностей, обдарувань; організація різновікового колективу,створення творчої атмосфери; активізація пізнавального інтересу; виховання в дітей "майстерності рук".
Багато нормативних документів уряду спрямовані на забезпечення формування інтелектуального потенціалу нації шляхом створення оптимальних умов для виявлення обдарованої молоді і надання підтримки в розвитку творчого потенціалу, самореалізації та постійного духовного самовдосконалення. В. О.Сухомлинський говорив:"Творчість - це не сума знань, а особлива спрямованість інтелекту, особливий взаємозв'язок між інтелектуальним життям особистості і проявом її сил в активній діяльності". Тому ми часто звертаємося до педагогічних праць В.О.Сухомлинського. Досліджуючи проблему дитячої творчості, він довів, що самодіяльна, індивідуальна творчість для "себе", - як правило, найчастіше не має суспільної цінності, а новизна полягає в збагаченні особистості, самостійному підході до створення вже відомого, в індивідуальному відкритті. На основі теоретичного аналізу педагогічної системи В.Сухомлинського можна виділити сукупність якостей, що забезпечують творчу активність. Це спостережливість, допитливість, творчий інтерес, розвинене мислення, проблемне бачення, здатгість до дослідницької діяльності, аналіз і синтез, широта, глибина та чстійкість пізнавального інтересу, розвинута уява, фантазія, кмітливість, наполегливість. Розвитку творчих потенцій дитини сприяють педагогічні умови. Це такі як створення відповідної матеріальної бази для різноманітної творчої праці; уміння помітити неповторну творчу індивідуальність кожного учня; надання кожній дитині свободи для самовираження, саморозвитку; забезпечення учням реалізації своїх творчих можливостей у навчально-виховному процесі; створення інтелектуального фону введенням позапрограмового матеріалу; залучення дітей до різних видів творчої діяльності з урахуванням їхніх нахилів, здібностей, обдарувань; організація різновікового колективу,створення творчої атмосфери; активізація пізнавального інтересу; виховання в дітей "майстерності рук".
Комментариев нет:
Отправить комментарий