"Перевернуте навчання" - це форма активного навчання, яка дозволяє перевернути звичний процес навчання таким чином: домашнім завданням для учнів є перегляд матеріалу наступного уроку (читання підручника, перегляд відеоуроків, розбір прикладів вправ у підручнику). тобто учні самостійно вивчають теоретичний матеріал, а в класі вони більше приділяють часу для практичних занять, тобто формуванню умінь і навичок.
«Перевернутий клас» – це така педагогічна модель, в
якій типова подача лекцій та організація домашніх завдань міняються місцями. Учні
дивляться вдома короткі відеолекції, в той час як у класі відводиться час на
виконання вправ, обговорення проектів та дискусії. Відеолекції часто
розглядаються як ключовий компонент в «перевернутому» підході, вони створюються
викладачем і розміщуються в Інтернеті.
Авторами технології «Перевернуте навчання» вважаються
вчителі хімії Аарон Самс і Джонатан Бергманн (США). У 2008 році вони стали
записувати відеоролики зі своїми лекціями та пропонувати їх на домашнє опрацювання
своїм учням. У власних книгах «Перевернуте навчання або як достукатися до
кожного учня на уроці», вони розповідають про особливості цієї технології та її
можливості.
У 2010 році Clintondale High School у м. Детройті,
США, стала першою «перевернутою школою», яка повністю перейшла на принцип «перевернутого
навчання».
Однак автори вказують на труднощі впровадження цієї
технології: великий об’єм технічної підготовчої роботи; залежність від
технічного оснащення школи та учнів.
Ідея «перевернутого навчання» перекликається з тим, що
вже багато років просувають в інформатиці творча група вчителів «Аспект»: попереднє
ознайомлення учнів вдома з новим навчальним матеріалом за підручником, а на
уроці – короткий розбір проблемних моментів, закріплення теоретичних знань та вироблення
практичних навичок. Оцінювання засвоєння нового матеріалу проводиться в кінці
того ж самого уроку(!) за допомогою виконання завдань у робочому зошиті,
комп’ютерного тестування тощо. У майбутньому, за умови забезпечення учням
рівного доступу до комп’ютерів у позаурочний час (наприклад, після реалізації
програми «1 учень – 1 комп’ютер»), залишиться зробити один крок – замінити
підручник пакетом мультимедійних матеріалів для домашнього використання.
Перевернуте навчання
Комментариев нет:
Отправить комментарий