пятница, 2 декабря 2016 г.

Перевернуте навчання

"Перевернуте навчання" - це форма активного навчання, яка дозволяє перевернути звичний процес навчання таким чином: домашнім завданням для учнів є перегляд матеріалу наступного уроку (читання підручника, перегляд відеоуроків, розбір прикладів вправ у підручнику). тобто учні самостійно вивчають теоретичний матеріал, а в класі вони більше приділяють часу для практичних занять, тобто формуванню умінь і навичок.


«Перевернутий клас» – це така педагогічна модель, в якій типова подача лекцій та органі­зація домашніх завдань міняються місцями. Учні дивляться вдома короткі відеолекції, в той час як у класі відводиться час на виконання вправ, обговорення проектів та дискусії. Відеолекції часто розглядаються як ключовий компонент в «перевернутому» підході, вони створюються викладачем і розміщуються в Інтернеті.
Авторами технології «Перевернуте навчання» вважаються вчителі хімії Аарон Самс і Джонатан Бергманн (США). У 2008 році вони стали записувати відеоролики зі своїми лекціями та пропонувати їх на домашнє опрацювання своїм учням. У власних книгах «Перевернуте навчання або як достукатися до кожного учня на уроці», вони розповідають про особливості цієї технології та її можливості.
У 2010 році Clintondale High School у м. Детройті, США, стала першою «перевернутою школою», яка повністю перейшла на принцип «перевернутого навчання».
Однак автори вказують на труднощі впровадження цієї технології: великий об’єм техніч­ної підготовчої роботи; залежність від технічного оснащення школи та учнів.
Ідея «перевернутого навчання» перекликається з тим, що вже багато років просувають в інформатиці творча група вчителів «Аспект»: попереднє ознайомлення учнів вдома з новим навчальним матеріалом за підручником, а на уроці – короткий розбір проблемних моментів, закріплення теоретичних знань та вироблення практичних навичок. Оцінювання засвоєння нового матеріалу проводиться в кінці того ж самого уроку(!) за допомогою виконання завдань у робочому зошиті, комп’ютерного тестування тощо. У майбутньому, за умови забезпечення учням рівного доступу до комп’ютерів у позаурочний час (наприклад, після реалізації програми «1 учень – 1 комп’ютер»), залишиться зробити один крок – замінити підручник пакетом мультимедійних матеріалів для домашнього використання.
Перевернуте навчання

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Які зміни чекають ЗНО-2021?

  У 2021 році відбудуться зміни у зовнішньому незалежному оцінюванні. Зміна №1. Будуть дворівневі тести: з української мови та з української...